۱۷ پاسخ

دختر من ۱۳۳۰۰
قد ۹۸
گفت همه رو نمودار

وزن پسرم ۱۸بود ولی استپ وزنی داره گفت یک ماه دیگه ببرم

خیلی خوبه چطور گفته کمه دختر من ۱۲ونیم بود گفت عالیه

چرت گفته خیلی خوبه ماشالهه

گلم کلا طبق روتین رشدی هر بچه ای نظر میدن،مثلا ممکنه طبق روند رشد پسرت الان باید بیشتر. از این میبود ولی نبوده واسه همین گفته کمه،مثلا پسر من دو سالگیش تا الان ۱۱ کیلوئه وزنش کمه اما طبق روند رشدی بدنشه

دختر من قدش ۹۲بود
وزنش۱۱.۹۰۰🫤

دختر من ۲ و نیم سالگی
قدش ۹۳ بود
وزنشم ۱۳ و ۷۰۰
ولی نگفت وزنش کمه

پسر منم وزنش۱۳
قدش ۹۲

دختر منم ۱۳ ست
ولی قدشو نمیدونم

دختر من۱۱/۵بود من ناراحت بودم بهداشت میگفت عالیه

۱۲ونیم🫤

قد ۹۶ وزن ۱۷
اضافه وزن داره دخملم😁

وزن1500 قد94

دخترم قدش 99بود
وزنش شونزده ولی خب نگاش میکنم لاغره بنظر خودم
درحالیکه بهداشت گفت همه چیش نرمال و عالی

من بزرگتره 12200

پسر منم قدش ۹۸ یا ۹۹ بود
وزنشم ۱۳ونیم
خوبه

الان ۱۳/۲۰۰ کمه
دختر من هنوز دوازده نشده

سوال های مرتبط

مامان حسین ❤❤ مامان حسین ❤❤ ۳ سالگی