۲ پاسخ

منم امروز زدم واکسن چهارماهگیشو ولی دکتر بهم گف هر۶ساعت بدم تا ۴۸ساعت

امروزو چ تب کنه چ تب نکنه هر ۴ ساعت بده فردارم یهو قطع نکن اذیت میشه ۶ ساعتی بده بعد دیگ نده

سوال های مرتبط