عزیزم اصلا اینجور نیس البته نظر شخصی منه دیشب به این فک میکردم اونایی که شیر خودتون رو میدم بچه با علاقه میخوره دختر من از همون یک یا دوماهگی از شیر متنفره تا الان که ۱۴ ماهشه پدرم دراومده اصلا شیر دوس نداره خیلی حرص میخورم
آره 🤭🤭
بنظرم شیر خشک دادن خیلی سخت تر از شیر مادر دادنه
شب نصف شب یه لحظه سینه رو در میاری میزاری دهن بچه اروم میشه
ولی شیر خشک
یه ساعت باید تو تاریکی دنبال اب گرم و اب ولرم باشی
تو خواب بیداری نه میفهمی چنتا پیمانه شیر ریختی
چنتا پیمانه اب
ولی در کل
هر دو سختیای خودشو داره دیگه
دقیقا باهات موافقم پسر منم اصلا شیر خشک دوس نداره هر ۱۲۰ سیسی ۱ ساعت زمان میبره تا بخوره تازه باید خواب باشه تو بیداری که عمرا بخوره
ولی من دلم میخواست شیر خودمو بدم
شاید اسون باشه ولی همیشه عذاب وجدان داری من دخترم دوماه خورد بعد شیرم یه دفعه قطع شد با اینکه از قصد نبود ندادنم ولی همیشه عذاب وجدان دارم
شايد تايم كمتري طول بكشه بچه شيرو بخوره
ولي وسط خيابون بچت از گرسنگي جيغ نزده كه توهم تازه مجبور باشي شيشه رو اب كني بعد پيمانه بزني هول هولي
ولي تو اوج خوابي بچه گريه ميكنه براي شير بري دماي اب چك كني پيمانه بزني
ميري بيرون توي يه كيف اب شيرخشك شيشه شير و كلي دردسر
اره واقعا شیردهی سخته ، البته فواید خودشم داره سینه میدی راحتتر بچه میخوابه یا اروم میشه ، لازم نیست نصف شب یا کله صبح اب ولرم درست کنی شیر درست کنی سینه میدی راحت، ولی از جهت اینکه راحت جایی بری و بیای سخته همه ش باید پیش بچه باشی ممکنه افسرده گی بگیری
واقعا منی که یه بچم شیر خشکی بود یکی شیر مادر میتونم بگم سخترین شیر مادره بچه سیر نمیشه زمان طولانی میشه همیشه بوی گند شیر میدی هر بار حوصله شستنش نیست جلو هر کی نمیتونی شیر بدی ووووو و باید بگم بچه ای که نخواد شیر بخوره ربطی به شیر مادرو شیر خشک نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.