عزیزم الان تمام کسانی که بچه هاشون ۱۳ به بالا و ۹۰ به بالا هستند برات کامنت میزارن
من دخترم واسه واکسن یکسال و نیم که بردم بهداشت وزنش ۱۸ بود و قددش ۸۷
اما اصلا به قیافش نمیخورد بهش ۱۸ کیلو باشه اما ماشاله سنگین بود
الان دو سال کامل شده ماشاله قد کشیده
الان ی عده میان میگن قد بچه ما 98۹۵درصورتی ک از دکتر پسرم پرسیدم کلی بهم خندید گفت قد با خطا خیلی زیااد میگیرن هرچقدر بچه ای سنی قدش بلند باشه همه بچه ها با ختلاف دوسانت یا سه سانت تمام پرونده بچه هارو منشی ب من نشون داد همه هشتاد و چهار هشتاد و شیش هشتاد هشت زیادش تا نود فقط گفت قد اصلی بچه اینه و دقیقا راستمیگف خیلی دقیق قد و میگیره و گف از هشتاد و چهار تا هشتاد و هشت قد بجه دوساله عالیه اونایی ک میگن قد بچه ما ۹۷اصلا امکان نداره بچه دوساله قدش و با بچه سه ساله مقایسه کنن
وزن10
قد87
کنار سوالتون بپرسید مامان چند کیلو بابا چندکیلو هیراد دقیقا شبیه باباشه قدش بلندتره وزنش بزور داریم میبریم بالا و یه چیز ژنتیکیه
بابا اینایی ک بچه ها وزن بالا و قد بلندتر دارن مادراشونم هیکل پرتری دارن و درشت ترن از ما نحیفا همینم بهترین پسر منم ۱۲۸۰۰ وزنش قدش ایستاده ۸۶ نمیدونم ایستاده با خخوابیده چقد فرق داره مگه؟
دقیقااا پسر من همینطور بود
وزن ۱۵ قد ۹۷
بچه منم دوسال سرپا ۸۸ونیم بود
ب نظر خودم ۹۰باشن دو سال خوبه
وزنش مهم نیست زیادی قد مهمه بیشتر چون تا ی سنی قد میکشن ولی وزن هروقت بخوای میتونی پیگیرش بشی
عزیزم قدش ایستاده یا خوابیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.