۴ پاسخ

من مای بیبی شورتی میپوشونم.تعدادش خیلی کمتره ولی جذبش خیلی بالاست خیلی راضی م ازش...ولی خب گرونتر هم هست...امروز رفتم شورت آموزشی براش بخرم فروشنده گفت بدرد نمیخوره مخصوصا اگه بچه دختر باشه بدردش نمیخوره جیش کرد درجا باید عوض کنی و بفهمی وگرنه نشتی میده..میخواستم آموزشی دو سه تا بخرم حداقل در طول روز چند ساعت بپوشه اذیت نباشه..جدیدا همش میگه پوشکمو بکن.دوست نداره بپوشه..کسی تجربه ی آموزشی داره

خدا لعنتشون کنه که ایقدر دارن ظلم مردم میکنن

اونوقت با وعدە ماهی 2میلیون تومان دارن مردم رو بە فرزندآوری ترغیب میکنن😐

من براش اموزشی خریدم فقط موقع خواب پوشک میکنم هم بصرفس هم خودش راحته بچه کم کمم یاد میگیره هر یه ساعت میبرمش دسشویی میکنه

سوال های مرتبط

مامان ویهان کوچولو مامان ویهان کوچولو ۱ سالگی