۷ پاسخ

قرص زینک خوردم بهتر شده

آمپول و قرص میخورم کمتر شده ریزشش ولی قطع نشده

هیچی همون چار شوید مویی که داشتم الان دیگه ندارم

هیچی دارم کچل میشم کاری نکردم

هیچی همچنان داره میریزه

رهااا کردم رهااا😂

هیچی همینجوری داره میریزه😐

سوال های مرتبط