۶ پاسخ

سلفری بده

بهتره از کیسه آب نمونه بدی و ۹۰درصد دلیلش هم سن مطرحه سن خودت

عزیزم نگران نباش ماله منم ریسک زده بود ۱به ۳۲۰ حالا ماله شما کمتره ۱ به ۷۶۰ هس من ازمایش غربالگری دوم هم رفتم گفتن همه چی خوبه حتما برو خیالت راحت شه

دکترا چی میگن؟

دکترا چی میگن

فکر کنم بایدسلفری بدی

سوال های مرتبط

مامان تودلیم💫🌱 مامان تودلیم💫🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل‌پسر💙 مامان گل‌پسر💙 هفته بیست‌ونهم بارداری