خانما این جواب ازمایش ژنتیک منه کسی میدونه

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم اونایی که بالای ۳۵سال بچه دار میشن جز مادران پر خطر هسن ،آزمایش سلفری بدی خیالت راحت میشه و چیزی نیس ،منم آزمایش دادم سه هفته بعد که جوابش اومد همه چیزش خوب بود خداروشکر

منم سلفری دادم برای من خیلی نمودارم افتضاحه

انگار مشکوک زده برو سلفری بده ایشالا ک خیرع

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ائل آی مامان ائل آی هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان تودلیم💫🌱 مامان تودلیم💫🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیر ابوالفضل🩵 مامان امیر ابوالفضل🩵 ۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان شاهان🍯🧸 مامان شاهان🍯🧸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته بیست‌وپنجم بارداری