عزیزم اونایی که بالای ۳۵سال بچه دار میشن جز مادران پر خطر هسن ،آزمایش سلفری بدی خیالت راحت میشه و چیزی نیس ،منم آزمایش دادم سه هفته بعد که جوابش اومد همه چیزش خوب بود خداروشکر
منم سلفری دادم برای من خیلی نمودارم افتضاحه
انگار مشکوک زده برو سلفری بده ایشالا ک خیرع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.