یه قاشق نشاسته رو تو آب سرد حل کن ، یه قاشق چایخوری پودر بادوم که از قبل سفید کردی بریز توش و بذار رو حرارت گاز تا بپزه و ابش جمع بشه میتونی برای رقیق کردنش از شیر نودت یا شیرخشکش استفاده کنی
با آرد برنج هم میتونی درستش کنی که به جای نشاسته آرد برنج میریزی
چون ارد برنج سرده من یه تیکه نبات خیلی کوچولو هم میندازم
برنج و بشور و بزار خشک بشه،بعد آسیابش کن
بادوم درختی رو هم بنداز تو آب جوش و پوستشو بکن و خشک کن و آسیاب کن،،
بعد آرد برنج و پودر بادوم و قاطی کن و با یکمی آب بزار قشنگ بپزه ،ولی باید رقیق باشه سری های اول انقدری رقیق درست کن که بتونی تو شیشه شیر بدی بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.