واقعا دیرمیگذره
منم چهاااار هفته مووووندهههه🫠🥲
هر چی حساب کنیم بیشتر نمیگذرن حساب نکنید خودشون میگذرن 🥴من دو سه روز پیش سنو قلب بودم در انتظار انتی دیگه بیخیالبشم ک زود زمانش برسه
اوووه اولشه انتظار دشت انتظار ماها که ان تی دادیم الان منتظر آنومالی هستیم😂😂😂گیر افتادیم از دست فسقلیا
منم مثل توعم خيلي ديرميگذره واقعا😒
انتی رو بدی منتظر آنومالی ، همش. انتظاره 😬😁
هنوز شما خوبین انتی میرید من انتی رفتم منتظر اونومالی ام 😑واقعا خیلی دیر میگذره
منم تا انومالی ده روز دیگه مونده خیلی دیر میگذره
منم🥲
من ۳ خرداد میرم انشالله
واس منم دوهفته مونده نمیگذره لامصب😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.