چرا نمیگذرهههه تا سونو انتی ۴هفته ی دیگه باید صبر کنم🥲

۱۰ پاسخ

واقعا دیرمیگذره

منم چهاااار هفته مووووندهههه🫠🥲

هر چی حساب کنیم بیشتر نمیگذرن حساب نکنید خودشون میگذرن 🥴من دو سه روز پیش سنو قلب بودم در انتظار انتی دیگه بیخیالبشم ک زود زمانش برسه

اوووه اولشه انتظار دشت انتظار ماها که ان تی دادیم الان منتظر آنومالی هستیم😂😂😂گیر افتادیم از دست فسقلیا

منم مثل توعم خيلي ديرميگذره واقعا😒

انتی رو بدی منتظر آنومالی ، همش. انتظاره 😬😁

هنوز شما خوبین انتی میرید من انتی رفتم منتظر اونومالی ام 😑واقعا خیلی دیر میگذره

منم تا انومالی ده روز دیگه مونده خیلی دیر میگذره

منم🥲
من ۳ خرداد میرم انشالله

واس منم دوهفته مونده نمیگذره لامصب😂😂😂

سوال های مرتبط