خوبی عزیزم چند وقت نبودی
واسه سنشونه تازه اینقدر جیغ میکشه که روانی میشی یه چند ماهی باید صبر داشته باشیم😭😭😭😁😁
بیرون میبریش؟ من اگه هر روز نبرم بهونه میگیره از عصر ب اون ور دیگه نباید خونه باشم
دندون درنمیاره؟ پسرمن چندوقت بوداینطورشده بودنگاه کردم دوتادندون آسیابای پایینش زده بیرون🥲
هانام چندروزه اینجوری شده شاید تو این سن طبیعی باشه ولی خب خیلی اذیت میکنن دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.