بچم یه هفتس ناجور بهانه گیر شده .علتش چیه یعنی خیلی نگرانم

۵ پاسخ

خوبی عزیزم چند وقت نبودی

واسه سنشونه تازه اینقدر جیغ می‌کشه که روانی میشی یه چند ماهی باید صبر داشته باشیم😭😭😭😁😁

بیرون میبریش؟ من اگه هر روز نبرم بهونه میگیره از عصر ب اون ور دیگه نباید خونه باشم

دندون درنمیاره؟ پسرمن چندوقت بوداینطورشده بودنگاه کردم دوتادندون آسیابای پایینش زده بیرون🥲

هانام چندروزه اینجوری شده شاید تو این سن طبیعی باشه ولی خب خیلی اذیت میکنن دیگ

سوال های مرتبط

مامان پادشاه قلبم مامان پادشاه قلبم ۲ سالگی