۶ پاسخ

من قاعم میرم دوشنبه زایمانمع

زن داداش من پارسال زایمان داشته راضی بوده

من یکشنبه عمل دارم اونجا. دوستام رفتن راضی بودن

منم قراره برم تخت جمشید دکترم خانوم اسماعیل بیگی دکترم که عالیه بیمارستان رو هم یکی ازفامیلا دوسه ماه پیش رفته بود گفت خیلی خوبه

سلام عزیزم خاله من زایمان کرد اصلا راضی نبود

سلام عزیزم دکترتون کیه

سوال های مرتبط