من قاعم میرم دوشنبه زایمانمع
زن داداش من پارسال زایمان داشته راضی بوده
من یکشنبه عمل دارم اونجا. دوستام رفتن راضی بودن
منم قراره برم تخت جمشید دکترم خانوم اسماعیل بیگی دکترم که عالیه بیمارستان رو هم یکی ازفامیلا دوسه ماه پیش رفته بود گفت خیلی خوبه
سلام عزیزم خاله من زایمان کرد اصلا راضی نبود
سلام عزیزم دکترتون کیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.