در کل ترشحات سفید بدون بو و ابکی تو بارداری عادیه
ولی عزیزم به نظرم تو خونه شورت نپوش تا میتونی یا بادامن باش یا ساحلی چیزی
بخدا بزرگترین علت عفونتا همین شورت لنتیه
سلام عزیزم منم مثل شما هستم ، ترشح دارم ، ابکی هستش . دیروز مایع بی رنگ میومد گاهی بدون بو و زیاد هم نبود ولی دیگ امروز ندیدم
نمیدونم از چیه ،!؟ فکرکنم تو هفته های ما عادی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.