۱۰ پاسخ

پسر من ک 9.700بود چی بگم البته دوماه کوچیکتره ولی بازم کم بود وزنش قدش خوب بود خداروشکر ولی لاغره از بس شیطونی می‌کنه

خب قد در حالت ایستاده ۲ـ۳ سانت کوتاه تره الان در حالت خوابیده پسر شما ۸۴ـ۸۵ هست عزیزم

منم میخواستم امروز ببرم واکسن گفتن فقط دوشنبه چهارشنبه 😩

نظرشخصیم اینه ک بازم وزن و قدش خوبه. خیلی حالا کم نیس، سخت نگیر جبران میکنه ب غلطک بیفته غذاخوردنش

به سلامتی
چجوری ازشیر گرفتی

بیشتر ترازوهای بهداشت هم دقیق نیس

مام ایستاده میگریم خیلی وقته. چون که اونجوری نمیخوابه اونجا
استامینوفن شوو به موقع ببدین. ارتین ک شب اول خیلی تب داشت

پسر منم ۱۱ و ۷۰۰ بود ۱۵ ماهگی . ۱۸ ماهگی ۱۱ و ۹۰۰. گفت زیاد اضافه نکرده 😑

پسر منم همینه ۱۱ قدشم ۸۲

عزیزم بهش شربت لیکو زینک بده پسر منم اصلا اشتها نداشت العان بهتره

سوال های مرتبط