سلام مجاری ادرارم درد میکنه چکار کنم

۵ پاسخ

یدونه قرص نایدلیک اسید ویدونه اوکسی بوتینین باهم بخور اب رو اتیش

از کجا میدونی مجاریته

شاید ادرارتو خیلی نگه داشتی

سنگ کلیه نداری

احتمالا عفونت داری

سوال های مرتبط

مامان روشاو شاهان🥰 مامان روشاو شاهان🥰 ۴ سالگی