۵ پاسخ

خودش در میاد نگران نباش

الان که خیلی زودههههه
تازه این موهاشون میریزه بعدا درمیاد از ۶ ۷ ماهگی کم کم موهای اصلیشون درمیاد موهای نوزادی نمیمونن اصلا

برعکس دختر من خیلی مو داره حتی بدنش پر مو هست میترسم نریزه

همه نوزادا موندارن،خاهرزادم۶ماهشه هنوز مونداره😂با تیغ آروم موهاشو بزن پرپشت میشه

میگن کوتاه کنی پرپشت میشه نمیدونم چقدر درسته

سوال های مرتبط

مامان پناه و دلماه مامان پناه و دلماه ۱۲ ماهگی