مامانا شام چی دارین یه غذای آسون بگین🫠

۲۱ پاسخ

برنج وکوفته

من عدسی گذاشتم

املت 😂😂

ماهی مزه دار کردم از صبح

ماکارونی گذاشتم

قورمه سبزی

من شبا بیرون

کتلت

ماکارونی از ناهار 😂

من اکثرا ناهار و یه غذا برنجی میذارم اما شام و ساده میگیرم مثلا یه شب املت یه شب اسنک یه شب ماکارونی یه شب نیمرو هر چی پیش آید خوش آید

من مهمون دارم فسنجون و مرغ گزاشتم

سیب زمینی تخم مرغ 😂
بزار اب پز شه یه پیاز با کره سرخ کن اینارو هم رنده کن بریز یه تفت بده میشه 2پیازه با سبزی خوردن و دوغ🤤

ما خونه مادر بزرگم هستیم جات خالی جوجه هست شب

ما خونه ی عموی همسر دعوتیم

ما شام خونه مادر شوهر هستیم 😅

ای خدا شام🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

ما دعوتیم

نیمرو راحته🤣

عدسی

منم موندم چی درست کنم خسته شدم

فلافل

سوال های مرتبط

مامان خانوم دکتر🩺🤍 مامان خانوم دکتر🩺🤍 ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ سالگی