نه برو بیمارستان معاینه بشی احتمالا ۳سانت باز شدی بستریت میکنن
بزو بیمارستان دیگه دردات منظمه دیروزم دو سانت بودی الان حتما بیشتره
بنظرم دوش بگیر وسایلاتو جمع کن یکم پیاده روی کن و برو بیمارستان
بسلامتی زایمان کنی
ما روهم بیخبر نزاری
صبر کن زیاد شه بعد برو
برو حموم دوش بگیر خیلی تاثیر داره بعد زود نرو بیمارستان بزار دردت یکم بیشتر بشه من عجله کردم زود رفتم نمیتونستم تکون بخورم همش خوابیده بودم رو تخت😂
۷ دقیقه ای دردات بزار ۳ ثانیه ای بشه بعد برو
فک کنم زایمانیه اگه علامت دیگه ای نداری صبر کن بیشتر بشه بعد الان برو دپش اب گرم بگیر آماده باشی
بلند شو راه برو اصلا نشین استراحت نکن هرچی بیشتر راه بری زایمان راه تره
برو . بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.