۵ پاسخ

مولتی خودش آ د داره دیگه آ د تو بدنش زیاد میشه براش خوب نیست

نه دوزش میره بالا هم ممکنه مسمومیت دارویی پیدا کنه هم به کبد کلیه اش فشار میاد

نه یدونه اش میشه
دوز ش میره بالا

بهداشت به من گفت فقط یدونشو بده

مولتی وبتامبن شیش ماه به بعد

سوال های مرتبط

مامان روژان و رویا مامان روژان و رویا ۱۱ ماهگی