اد بزن
الهی😭😭چیزی نزن خوب میشه وازلین یا کرم ترمیم زخم خوبه
ای خدااا دست پسر منم میمونه لای کشو ولی اینجوری نشده تا حالا تیز بوده مگه لبه کشو
مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده ماهگرد
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96
الهی بگردمم پسر منم اینجوری شد دیروز ولی این کوچولو خیلی وخیم تره
چیزی نزدم والا
هرچی بزنی میماله به چشمش خودش خوب مبشه
الهی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.