انگشت دخترم لا کشو مونده هیچی نزنم زخم شده

تصویر
۷ پاسخ

اد بزن

الهی😭😭چیزی نزن خوب میشه وازلین یا کرم ترمیم زخم خوبه

ای خدااا دست پسر منم میمونه لای کشو ولی اینجوری نشده تا حالا تیز بوده مگه لبه کشو

مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده ماهگرد
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96

الهی بگردمم پسر منم اینجوری شد دیروز ولی این کوچولو خیلی وخیم تره
چیزی نزدم والا

هرچی بزنی میماله به چشمش خودش خوب مبشه

الهی عزیزم

سوال های مرتبط