من ۴۰ روز زایمان کردم میتونم ژل لب بزنم؟

۸ پاسخ

سلام.گلم یه جا پرسیده بودی راجع به کلم که بچه رو زشت میکنه. حالا چطور بود رو چهره ی نی نی تاثیر منفی نذاشته بود؟

چهل روز که از سرت بگذره دیگه آزاد میشی،هر کاری میتونی بکنی،،فقط مواد شیمیایی به نظرم تویه شیر اثر میزاره،،چون از روزنه های پوست وارد بدن میشه،،برای نی نی ضرر داره

اره میتونی

بزن مشکلی نداره به شیردهی هم ربطی نداره فقط وقتی زدی اب و مایعات زیاد بخور که سریع جذب نشه چون توی شیردهی بدن کم اب ترم هست

اگ شیرمیدی میگن تا شش ماه اولی اثر نمیش

اره عزیز من سر دختر اولم بچه شیر میدادم زدم اثرش دو‌سه روزه رفت و نموند برام بازم شما سوالی بکن

شیر نمیدی؟

قبلشم میتونستی بزن

سوال های مرتبط

مامان آیدین کوچولو🩵 مامان آیدین کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی