به سنم نگاه میکنم اره میگم بیارم
ولی به شرایط زندگی و این جامعه فکرمیکنم میگم چرابیارم؟ وقتی خودمون هرروز داریم ازآرزوهامون دور میشیم همین یدونه بچه رو آدم بتونه به یه جایی برسونه
اصلااااا.. با اینکه دلم نمیاد دخترم تنها باشه ولی به هیچ عنوان نمیخوام بهش فکر کنم 🫠
نه چون ماشین درست حسابی نداریم خودمون مستاجریم پول کافی نداریم .
من میخوام همسرم میگ یکم بدنت استراحت کنه بعد از طفیم دوس ندارم۳۰سال به بعد بچه بیارم
اره خیلی چون خودم تک فرزندم و همیشه از تک فرزندی متنفر بودم چون ظلم در حق بچه است
و متاسفانه فکر کردن به بچه دوم شده نشخوار ذهنیم و خوره مغزم چون این مملکت و این شرایط و این وضع جامعه و اقتصاد واقعا گناهه که موجود جدید بیاری ولی خب جیگرمم برای تیام کبابه بچه ام خیلی تنهاست شوهرمم فقط یه دادش داره که اونم از وقتی ازدواج کرده زنش پاشو از فامیل بریده کلا پسر خودش تک و تنهاست از طرف دیگه هم سن ام داره میره بالا
ننننننه اصلا
انشالا اوضاع مملکت درس بشه ۲ سالگی اقدام میکنم🤭🫠
من غلط بکنممممم با...🥲🤣
من دوتا شو دارم دیگە بسمە 😂💖💙
تواین دوسدارم بیارم ولی ماشالله دخترم شیطون ازینورم شرایط اقتصادی جامعه رو میبینم میگم اصلا
اره ان شاالله تولد ۳ سالگی پسرم میخوایم اقدام کنیم اگه زودتر نشه🤣🤣🤣
من خیلی فکر میکنم عاشق خانواده پر جمعیت هستم انشالله خدا یه دختر سالم و صالح هم قسمتم کنه 🙏🏼
خودم تک فرزندم و خیلی هم تنهام🥲
یدونه میزنم تو گوش ذهنم اگه بره سمت این چیزا
بهله
کاش همه چی خواستن ما بود بعد من بازم میخواستم
ولی تو ایران ادم روزی هزار بار میگه غلط کردم همینارم اوردم
اگه شرایط جامعه بهتر بشه
وضع خودمم خوب شه که بتونم مرخصی بدون حقوق بگیرم آره میارم
فعلا بهش فکر نمیکنم
شوهرم داره به بچه سوم فکر میکنه هرروز خدا بحث داریم 🤦♀️ هلاک بچه هست دیونه
سلام مامانا من کانال ایده ماهگرد دارم برا نینیها اونم روبیکا حتما عضو بشین مطمئنم خوشتون میاداینم لینکqwer1no
#پوشک#عکاسی#سینهمادر#مولفیکس#کولیک
نه من مغزم گوه میخوره حتی فکرم کنه
دوست دارم بچم تا کوچیکه همبازی داشته باشه
ولی شرایط جامعه و حال روحیم اسن اجازه رو نمیده بهم🥹
با توجه به سنم بله فکر میکنم
و تک فرزندی دوس ندارم
متاسفانه شوهرم به شدت با بچه دیگه مخالفه بخاطر اوضاع اقتصادی
تو راهه🫠🤣
در حال حاضر نه هیچ جوره شرایطش رو ندارم
شاید شیش هفت سال دیگه بزنه به سرم
من دومی اوردم
گاهن میگم نه خواهر دارم نه دختر دارم اگه مامانم جوون هم نبود دق میکردم از تنهایی
ولی نمیخاد به خاطر خودم که غم خوار داشته باشم یه بچه رو بیارم که غم دنیا و زندگی رو بکشه مثل خودم
اره ولی ن الان
من چهارمی روباردارم
اگه سزارینی نمیبودم حتما شش تارومیاوردم عاشقانه بچه میخوام بچه هاشیرینی زندگی هستن
من ب سومم فکر میکنم حتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.