مگه چیکار میخدای بکنی من امروز دوتا روکش کردم یعنی رفتم قالب گیری کرد ولی حسابی تراشید قبل جنگم ۴تا دندون عقل جراحی کردم
استرس چرا نداستم من پس؟؟
به دکتر بگو که بی حسی مخصوص بهت بزنه
اره از استرس منم تازه بودم هیجی نیست نترس
استرس نداشته باش دختر از درد زایمان که راحت تره😅
من استرس میگیرم بخاطر کیست سینه ام درد میگیره
اره همش از استرس و اعصابه
یه قرص ضداسترسی میخوردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.