۷ پاسخ

۳۵ خوبه براش
۴۰ لش میشه

۴۰ عزیزم

الان ۴۵ باید بخرم

۳۰اگ لاغرها
۳۵اگ یکم تپله

من40 میگیرم یکم لش باشه تو تنش

۳۵ گرفتم از عید الآنم ۳۵

من عید براش۳۵گرفتم ولی کوچیک بودن اشتباع کردم ۴۰بایدمیگرفتم

سوال های مرتبط

مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان الماس مامان الماس ۱۵ ماهگی
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی