کسی بوده سزارین کنه و تنها باشه؟؟

۱۱ پاسخ

تنها نمیشه باشی
مخصوصا شکم اول
من یه تایمی تنها شدم خیلی اذیت شدم

تنها نمیشه به بخیه ها فشار میاد اوایلش

ن کلا نمیتونی حرکت کنی

دختر عموی من میگفت من تنها بودم سزارینم شده بود بیمارستان دولتی هم رفته بود گفت پریتارا کمکم کردن یکم ولی میگفت خودم پاشدم فرداش اومده بود خونه زنگ زده بود به مامانش که من زایمان کردم

تنها نمیشه
اگه خانوادت نیستن یه کسیو پیدا کن پول بده بیاد
من کمکی که برای نظافت خونم میاد چندساله ، میگه میخوای بیمارستان بیام باهات ولی خواهرم میاد انشالله

من سزارینم ۴ روز دیگه است خواهرم میخواست بیاد پیشم که گلو درد داره احتمالا مامانم رو ببرم

من تنها بودم بچه اول

منم دوست ندارم زیر منت کسی برم نمیشه بردن همراه بود خصوصی میریم بیمارستان

اصلاا نمیشه تنهایی

حتما باید همراه داشته باشی اگه نداری باید پرستار بگیری حتما

من طبیعی زایمان کردم تنها نبودم 🤷🏻‍♀️سزارین رو نمیدونم ولی فکر نکنم تنهای تا یه مدت از پس کارات بر بیای

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی