۱۰ پاسخ

ب من چرا کسی چیزی نگفته پس

بری خیلی بهتره

دکتر چیزی نگفت و نرفتم

چیزی نگفت دکتر منم نرفتم

من نرفتم

من بعد زایمان فقط یک سری رفتم بخاطر بخیه و عفونت داشتم
بعدش دیگه نرفتم.

من رفتم. سونو کرد.رحم رو دید گفت جمع شده بهتره بری

من ک نرفتم دکترم چیزی نگف

بله حتما

من نرفتم

سوال های مرتبط