پولی که میگیرن زیر میزیه و قانون خاصی نداره، هرکسیه و انصاف خودش. دکتر باانصاف هم این روزا پیدا نمیشه
من از رایگان شنیدم تا ۶۰ تومن.
من ک دکترم هیچی نمیگیره هزینه بیمارستان فقط دادیم.
فقط واسه کشیدن بخیه گفت باید بیای مطبم😂
آخه من طی بارداری مطبش نمیرفتم هفته ای سه روز تو درمانگاهِ بیمارستان ویزیت میکرد منم میرفتم همونجا.چون هزینه ویزیتش خیلی کمتر در میومد تا مطبش.
دکتر من ۲۵ میگیره
من سز بودم سی گرفت دکترم البته پریناتال بود دکترم بارداریم پرخطر بود
دکتر من طبیعی ده تومن گرف
سزارینو ک از ده تومن میگیرن تا ربع سکه
دکتر من سزارین رو ۲۵ و طبیعی رو ۲۰ میگیره
والا دکتر من سزارین رو ۲۰ از من گرفت طبیعی ها رو ۱۵ تا ۱۸
هر دکتر فرق داره نرخ مصوب ندارن
اصفان ک زنداداشم پرسید طبیعی6
سزلرین8
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.