دیگه تو این سن خیلی نمیتونم جلوشو بگیرم،،، مخصوصا وقتی کسی هست خیلی سواستفاده میکنه
ولی سعی میکنم خیلی ندم
مثلا کیک رو خودم براش درست میکنم یا مثلا هوس خوراکی میکنه براش پفیلا و پنکک و این چیزا درست میکنم یا میوه میدم
فروشگاه هم که میریم فقط میره سمت آبمیوه
پسر من فقط بستنی و کیک گاهی خیلی کم پفک میخوره
ما خودمون سوپری داریم دخترم یکسر در حال خوردن خوراکیه 😂😐 هر چی دلش بخاد میخوره
میوه اصلا نمیخوره بستنی و شکلات و گاهی چیپس و پفک🤦🏻♀️🤦🏻♀️
چیپس و پفک ک نمیدم ابمیوه هم دوست نداره
شیر کیک بیسکوییت کراکر چوب شور بستنی
مغزیجات مویز کشمش
نون و ارده شیره وعسل
پنکیک
میوه خیلی کم میخوره هندونه وطالبی وموزتوت فرنگی دوست داره
مضر بستنی و بیسکوییت و کیک ، سالم پاپ کورن و بستنی میوه ای دست ساز . سیب زمینی سرخ شده
دختر من خیلی کیک و بستنی و ژله اینا میخوره
توت
خرما الویی
میوه خشک
نخود خیس خورده
میوه
رایس کیک
معز تخمه
چوب شور و بستنی رو زیاد میخوره
کیک و بیسکوییت زیاد دوست نداره
چیپس و پفک هم خیلی دیر ب دیر میخریم براش
ی ابمیوه هایی هست فک کنم واسه سن ایچ باشن روش عکس حیوانات و رنگی واسه بچه هاس و شکر نداره
من میوه بیشتر میدم و دخترمم عاشق بستنی .خداروشکر ابمیوه قبلا خیلی دوست داشت الان نمیخرم یادش رفته و اصلا نخورده چند ماهه
گاااااهی کیک و چیپس و پفک
بلال ابپز
مغزیجات
میوه
شیر طعم دار بهجز شیر کاکایو
کراکر
چوب شور
تخم مرغ ابپز
دختر من تومهمونی اصلا قابل کنترل نیست و کلی شکلات میده بالا😓😓و من بسیار مواظب تغذیشم ولی از وقتی بزرگ شده از دستم خارجه کنترلش و وقتی ندم حسابی گریه و زاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.