خانما چه قطره یا ویتامین‌هایی به بچه هاتون میدید

۵ پاسخ

والا منکه نمیدم

من زینک گلوکونات روزی ۲ونیم سی سی
شربت سانستول امگا۳.
اینارو میدم تموم بشه
باز از اول شهریور که مریضیا زیاد میشه
شروع میکنم به ایمونس دادن
هر شب ۲ونیم ماه طول میکشه
من از اول شهریور شروع میکنم
تا اخر سال میشه ۲ تا شربت ایمونس.
اینارو با دکتر در میون گذاشتم خیلیییی گفت عالیه

من اهن میدم چون پسرم کمخونی داره

آهن سانستول ویتامین د3

من شربت کلسیم دکتر گفت بده یه دوره دوباره قطع کن دوباره بده برای رشد استخوان هاش خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوینا🩷هیراد🩵 مامان آوینا🩷هیراد🩵 ۳ سالگی