تاحالا نخورد
بله میدم
پسر من خیلی دوس داره
بله خیلی دوس داره
دختر من کلا بد غذاست از خیلی چیزا بدش میاد ذرت بدش میاد نخود سبز باقالی لوبیا سبز نخود لوبیا تنها حبوباتی هم ک میخوره عدس طرفندای زیادی میزنم ک بخوره
مکزیکی ن ولی عاشق بلال
من نمیدم
نمیخوره چندشش میشع
بعد ۲سالگی همه چی همه چی خوردن بچه هام
آره دوبار دادمش دوست داشته
آره من میدم
پسر من دوست نداره
دخترم عاشق ذرت مکزیکیه
اره گلم بده بعد ۲سالگی همچی مجازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.