مامانای هم هفته من شکم در آوردید ؟!

۱۲ پاسخ

نهههه هیچیییی

سلام عزیزم‌
شوهرتون عمل واریکوسل انجام داد و باردار شدین؟؟؟؟ فداتشم توروخدا جواب بده خواهر😭😔🥺🥺

از الان زوده ايشالا از ١٩ ، ٢٠ هفته در مياريد

منننن قبل از بارداری ۵۵کیلو بودم الان ۴ ماهم تازه تموم شده انگار ۸ ماهه باردارم😵‍💫کلا هم ۴ کیلو اضافه کردم

من هفته دوازدهم هستم ولی هنوزشکمم سفت نشده فکرکنم پایان چهارماهگی دربیاریم شکم

هفته ام بالاتره ولی هنوز تخته 😅🥴

نه زیاد

اره خیلی کم

خودم حس میکنم یکمممم ولی توهم زدم ندارم 😂

بلی🤭

نه اصلا

خیییییلی کم

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری