پساری چیه؟
عزیزم من گزاشتم تاپیک هامو ببین
من وقتی منو معاینه کرد که اندازش و بدونم سفارش بدیم .اون معاینه خیلی درد داشتم گریه کردم یعنی
ولی موقع گزاشتن پساری اصلا دردی نداشت من که اینقدر ترسو بودم در حد یک دقیقه هم طول نمیکشه اصلا نترس
بعدش تا ۴۰روز خیلی رعایت کردم فقط سرویس بلند میشدم ولی بعدش در حد اینکه چند قدم بزنم بلند میشم .در کل استراحتم تا الان
نمیدونم چی بگم والا 🥴برای من خیلی درد داشت ولی کلا شاید یک دقیقه طول کشید ولی دکترم گفت ماهی یک بار ک بیای برای چکاب درش میارم استریل میکنم دوباره میزارمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.