سلام برا عرق سوز شدن پای بچه چی خوبه

۱۳ پاسخ

سودو کرم عالیه

پماد کالاندولا

سلام عزیزم خوبی میگم چیکار کردی آب دور نی نی ت نرمال شد ؟؟؟

کالاندولا تا ابددد

من اوایل کرم میزدم برای سوختگی بیشتر‌اون پمادا میماسید لا پای بچه تااینکه ی دکتری گف روغن نباتی ی کوچلو بزن لا پا بچه از وقتی میزنم خیلی خوبه تموم سوختگی رو از بین می‌بره لا پای بچه هم نرمه جلو قرمزی هم‌میگیره امتحان کن ی بار میبینی چقد خوبه

فقط و فقطططط کالاندولا

اردن کبد ماهی و اگزاسین از کالاندولا و پودر برای افرا بهتر عمل کردن

آردن آبی عالیه

کرم آردن

سودوکرم

پودر عزیزم

سودوکرم و کالاندولا زیاد نزن پوست رو زخم میکنه
کالاندولا و زینک و وازلین نوزاد زدم . دو روز خوب میشد بعد دوباره بدتر از قبل
آردن روغن ماهی استفاده کردم عالی بود

کرم کالاندولا سیوند.

سوال های مرتبط