سودو کرم عالیه
پماد کالاندولا
سلام عزیزم خوبی میگم چیکار کردی آب دور نی نی ت نرمال شد ؟؟؟
کالاندولا تا ابددد
من اوایل کرم میزدم برای سوختگی بیشتراون پمادا میماسید لا پای بچه تااینکه ی دکتری گف روغن نباتی ی کوچلو بزن لا پا بچه از وقتی میزنم خیلی خوبه تموم سوختگی رو از بین میبره لا پای بچه هم نرمه جلو قرمزی هممیگیره امتحان کن ی بار میبینی چقد خوبه
فقط و فقطططط کالاندولا
اردن کبد ماهی و اگزاسین از کالاندولا و پودر برای افرا بهتر عمل کردن
آردن آبی عالیه
کرم آردن
سودوکرم
پودر عزیزم
سودوکرم و کالاندولا زیاد نزن پوست رو زخم میکنه
کالاندولا و زینک و وازلین نوزاد زدم . دو روز خوب میشد بعد دوباره بدتر از قبل
آردن روغن ماهی استفاده کردم عالی بود
کرم کالاندولا سیوند.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.