۷ پاسخ

عزیزم بچت چند کیلو و چند هفته دنیا اومد

سودا كرم بزن،عاليه

عزیزم پودر بچه بزن خیلی خوبه

سلام عزبزم من کالاندولا گرفتم خیلی خوبه

زینک اکساید

کالاندولا بزن عالیه

پماد زینک بزن

سوال های مرتبط