۹ پاسخ

کاش منم دردام شروع میشد🥲

اگه دردات منطم برو‌زایشگاه

به نام خدا... زایشگاه 😂

اگر با استراحت دردات کم نشد برم بیمارستان

منم مثل شما هستم ولی منظم نیس یکم پیش هر پنج دقیقه یه بار می‌گرفت ول می‌کرد نفسم تنگ میشد

الان یک ساعته دردی ندارم🙂

دردات ب هم نزدیک هس برو یه نگاهی بندازن

بروزایشگاه گلم شایددهانه رحمت بازشده

تا حالا اینجور شده بودی؟

اگه‌ دردات پشته سر همه که برو زایشگاه

سوال های مرتبط