از کجابفهمم شیرخشک ببلاک نمیسازه؟

۲ پاسخ

اگه بالا نیاورد ،وزنش رفت بالا یعنی خوبه

ببلاک شیره خوبیه .البته ب دختر من میساخت
اسهال مبشه دلش باد میکنه بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان بنیساوایلیا مامان بنیساوایلیا ۱۶ ماهگی
مامان 🍓🍓دوقلوها🩷🩵 مامان 🍓🍓دوقلوها🩷🩵 ۱ سالگی