۳۱هفته و۲روز وزن نی نی من ۱۵۸۰بود بنظرتون چطوره؟
وزنش نرماله، همون روزی یه بارم برات اوکی هست نرمال وزن میگیره
عزیزم شما حرف دکترتم قبول نداشتی که گفته وزنش خوبه.حرف مارو قبول میکنی؟؟بچه وزنش نرمال و حتی تقریبا یکم بیشتر هم هست.
ببین عزیزم این وزن برای سن بارداریت عالیه اصلنم کم نیس به توصیه دکترت گوش بده و همون روزی یه پیمانه رو بخور
برا منم یک کیلو و هفتصد بود گفتن طبیعیه کاری هم نکردم اگه زایمانم طبیعی باشه و بچه سنگین اذیت میشم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.