مولفیکس بسته ای ۶۵۰ چه خبررررره 🫠🫠🫠

۱۱ پاسخ

جاش امنیت داریم

من مای بی بی شورتی میخرم۸۲۰فقط هم۲۰تا دونه داره هفته ای دو تا مصرف داره پسرم ماهی ۸تا

مای بیبی بسته ای ۸۸۰

من ک دوقلو‌دارم چ خاکی ب سرم بریزم یسنا هم بهم نمیدن

قیمت جدید قراره بیاد تا هفته دیگع ۹۰۰ تومن
۶۵۰ قیمت قدیم محسوب میشه تازه

من۶۲تایی میخرم بنظرم بصرفه تره ی میلیون و صد

خوب خریدی ۸۰۰ شده

شهرما شده یک میلیون ۵۰هزارتومن عزیزم سایز ۶😐

مای بی بی ۳۴تایی۶۷۸ خریدم هفته بعد بازمیگن گرونترمیشه . الان ک ازوقتی جنگ تموم شده خییلی همه چی گرون شده

گرونتر شده که😬

خوب میخری ک😐

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان پناه جوجم🩷👼🏻 مامان پناه جوجم🩷👼🏻 ۱ سالگی
مامان نیلـــ🌙ــماه🐣 مامان نیلـــ🌙ــماه🐣 ۹ ماهگی
مامان ℳ𝒽𝓇𝓈𝒽𝒶𝒹🪿 مامان ℳ𝒽𝓇𝓈𝒽𝒶𝒹🪿 ۱۷ ماهگی