۶ پاسخ

منم نمیشم از لحاظ نشدن خوبه
از لحاظ جلوگیری و حاملگی مجدد میترسم🥴

اگر شیر میدی طبیعیه
من ۴ ماه شیر دادم
ماه ۵ پریود شدم

بهتر فقط جلوگیریت مطمعن باش
من بعد نه ماه شدم اما اونقد اذیت شدم کلا اعصاب قاطی بچه داری کمردرد

شیر میدی

نه بابا حوصله داری؟!🫤 فک کن علاوه بر بچه داری اون پد لعنتیو هم‌باید تحمل کنی اونجا 😅 دلدرد کمردردشم که بماند
دیگه چی میمونه از ادم
من که خدارو شاکرم که نمیشم😂

وای منم دلم میخاد بشم .الان نمیفهمم جلوگیری که دارم تاثیر داره یا ن تو عذابم 😅

سوال های مرتبط

مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی