منم نمیشم از لحاظ نشدن خوبه
از لحاظ جلوگیری و حاملگی مجدد میترسم🥴
اگر شیر میدی طبیعیه
من ۴ ماه شیر دادم
ماه ۵ پریود شدم
بهتر فقط جلوگیریت مطمعن باش
من بعد نه ماه شدم اما اونقد اذیت شدم کلا اعصاب قاطی بچه داری کمردرد
شیر میدی
نه بابا حوصله داری؟!🫤 فک کن علاوه بر بچه داری اون پد لعنتیو همباید تحمل کنی اونجا 😅 دلدرد کمردردشم که بماند
دیگه چی میمونه از ادم
من که خدارو شاکرم که نمیشم😂
وای منم دلم میخاد بشم .الان نمیفهمم جلوگیری که دارم تاثیر داره یا ن تو عذابم 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.