۷ پاسخ

عرق نعنا بخور روش

بعدش عرق نعنا بخور چیزی نمیشه

خدایی انقدر سختش نکنین مگه لازانیا چشه

لازانیا نه ااگه فلفل دلمه ای نداشته باشه چون بعضیا دوست دارن میزنن

لازانیا خوردی مشروب ک نخوردی ، مگه حساسیتی چیزی داره بچه ؟

حساس نباش همه چی بخور عادت کنه وگرنه تا دوسال شیردهی نباید هرچیزی بخوری ک دل درد نشه یا بعدا بزرگ شد خودش بخوره دل درد بشه
من بعد از غذا خوردنم عرق نعنا یا بومادران میخورم

بذاره خب چیه مگه ما چه گناهی کردیم اعصابم خورده خودم تو رژیم هیچی نمتونم بخورم باید مثل چیزم کار کنم

سوال های مرتبط