حتما کولیک داره دوس داره به دستاش فشار بیاره تا دردش کم بشه منم پسرم وقتی دلش درد میگیره دستاش میبره بالا به هم مشت میکنه و پاهاش میبره سمت شکمش و جیِغ میزنه
عزیزم دستشو باز کن.تو این سن ب هرچی چنگ بندازن محکم میگیرنش
چون نمیدونه اون که میکشه موهاشه ، خوب موهاش میاد تو دستش میکشه دردش میاد 😂
شاید دلش درد میگیره یا یجاییش درد داره نمیتونه بگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.