۴ پاسخ

حتما کولیک داره دوس داره به دستاش فشار بیاره تا دردش کم بشه منم پسرم وقتی دلش درد میگیره دستاش میبره بالا به هم مشت میکنه و پاهاش میبره سمت شکمش و جیِغ میزنه

عزیزم دستشو باز کن.تو این سن ب هرچی چنگ بندازن محکم میگیرنش

چون نمیدونه اون که میکشه موهاشه ، خوب موهاش میاد تو دستش میکشه دردش میاد 😂

شاید دلش درد میگیره یا یجاییش درد داره نمیتونه بگه

سوال های مرتبط