۱۰ پاسخ

رفلاکس پنهان

دل درد دخترمنم همین جوره🥲

دل درد داره

مال من با یکی از سینه هام مشکل داره همونو چون سر نداره دوتا مک میزنه ول می‌کنه گریه میکنه

واس من اینجور میکنه آروغ داره اگه یکی هم زد دوباره نگه دار بازم آروغ داره
میگن پستونک بده این موقع تا خوب بشه چون ممکنه رفلاکس باشه

دل درد داره کولیک بهش میگن

شاید آروغ داره یا سیر شده نمی خواد بخوره

منم همین مشکل دارم

دور سینت بگیر که سینت خفه ش نکنه

دلش دردمیکنع

سوال های مرتبط

مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم ۱ ماهگی