دوستان بچه عای شما کارتون دوس دارن؟ تو چار ماهگی

۴ پاسخ

بچه ها زیر 2سال نباید گوشی و تلویزیون ببینن

عاشقشه

اصلننننن

من دخترم آهنگ ببعی تو بازیگوشی و دوس‌داره😭😂😂

سوال های مرتبط

مامان مامان ایجان مامان مامان ایجان ۱۰ ماهگی
مامان 🍓🍓دوقلوها🩷🩵 مامان 🍓🍓دوقلوها🩷🩵 ۱ سالگی
مامان panah مامان panah ۱۳ ماهگی