۸ پاسخ

چرا عزیزان خب صحبت کنید از درد و دلتون بگین اینجا غمخوار زیاد هست

یکم به خودتون انرژی بدید این حال بد شما نشونه ی سلامت و رشد کوچولوی دلبندمونه باید شکر کرد خیلی ها سال هاست منتظر فقط مامان بشن
امیدوارم کلی با انرژی و خال خوب این دوران رو سپری کنید

منم خیلی حالم بده کلا بی انرژی و بداخلاق شدم

منم خیلی داغون الان تنهادلم مرگ می خواهد

چرا عزیزم اگ بی دلیله که هفته های اول کاملا نرماله به خودت سخت نگیر

شما باردار شدی عزیزم باید خوشحال باشی

اره بیا حرف بزنیم منم حالم اوکی نیست

منم آرزومه بمیرم از بس بالا اوردم دیگ نا ندارم

سوال های مرتبط