عزیزم خودتو ناراحت نکن و سعی کن بری تحت نظر دکتر ، بنظرم بد نیست آدم همیشه خودشو چک کنه و تحت نظر دکتر باشه💋❤️
باید تغذیه ات رو درست کنی.اگر اضافه وزن داری یا کمبود وزن درستش کن
هرروز پیاده روی و ورزش کن حتما حتما حتما
چرا نمیری دکتر عزیزم
گرده نخل، گرده گل، دارچین، زنجبیل ، هل زعفران ، ریشه جیسینگ ( بسته بندی عطازی داره بردار خشک کن بعد پودرش کن)
میخک چند تا دونه، همه اینا باهم پودر کن
بریز تو عسل طبیعی
مقدارش من از هر کدوم بکم مثلا ریختم
اندازه خاصی نزدم
دو دفعه حامله شدم هر بار ماه اول
با اسپرم یک میلیون و تنبلی تخمدان خودم
خیالت راحت
عزیزم تو تازه ۱۸ سالته خیلی زوده واسه نا امید شدن
منم خسته شدم دیگه ولی من پریود میشم به نظرم برو دکتر
برو طب سنتی شاید جواب بده
عزیزم قرص جلوگیری ال دی ۴دونه بخور بعد پریود میشه
برو دکتر سونو و ازمایش برات بنویسه با داروی مناسبش انشاالله میشی
منمممم دستتت کشیدم به درک میخوام برم دنبال آرزوهام
پس چرا نمیری دکتر وقتی سه ماهه تاخیری اینقد بفکر خودت نیستیییی خیلی بدههه
چرا نشستی خب برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.