۵ پاسخ

برو دکتر ولی زیاد زیاد اب بخور
من اصلا هیچ علائمی نداشتم ولی اب شهری اهواز واقعا فاضلاب و آلوده اس
ی شب یهو ادرارم خونی شد کامل ادرارم خون بود
وحشتناک ترین درد تو عمرم بود حتی از دردای بعد سزارینم بدتر بود
سریع رفتم دکتر و ازمایش دادم
گف اب الوده بوده عفونت وارد مجاری ادراریت شده
خداروشکر ک با دارو رفع شد

دکتر باید بری قرص برای عفونت زیاد هست کلیندامایسین مترونیدازول سفالکسین باید دکتر تشخیص بده کدوم به مشکلت میخوره

سفیکسیم ۴۰۰ برای عفونت‌ ادراریه

برو دکتر عزیزم

وای منم همینجوری شدم امروز دقیقا 😶😐

سوال های مرتبط