دوستان قند شما بعد خوردن شربت گلوکز چقدر بود

۶ پاسخ

من شربت نخوردم چراازمایش خون دادم بعدگفت‌ زودی به صبحانه بخوربعدش چیزی نخورتادوساعت با دوباره خون دادم ؟؟؟؟؟؟

۱۲۰بعد شربت ی ساعته
دو ساعته۸۷

ناشتا ۱۰۱
یه ساعت بعد گلوکز ۲۸۸
دو هفته بهم قرص و رژیم سنگین داد سه شنبه آزمایش دادم
ناشتا ۷۸
دوساعت بعد صبحونه شد ۱۲۳گفت نرمال شده

من اول ۷۳
یکساعت ۱۳۰
دو ساعت ۱۰۵

من۱۴۳ گفت لب مرز باید رعایت کنی

یکساعته ۲۰۳
دوساعته ۱۷۰

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری