سلام من تو دوره رژیمم میخوردم خیلی خوبه مثل املت مانند
من مجرد بودم ی دوره رژیم میگرفتم میخوردم بد نبود خوبه
من فک کنم تا حالا نخوردم
ولی شنیدم مزش بده نه؟؟
من بدم میاد مزه چمن میده🥲😂
من میخورم، معده ام ضعف میگیره
من تاحالا نخوردم😂مزه کلم میده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.