شدیدا نفخ داره
گناه دارع اذیت میشع بچه
زوده
از اول ولی نفخ لوبیارو بگیر حتما
من لوبیاهاشو سه روز خیسوندم و آبشون رو چندباری عوض کرذم یکی هم زیره زیاد ریختم
خورشتشو کم بریز
من از اول خوردم بچمم مشکلی نداشت خداروشکر
ولی کم مثلا ماهی سه بار میپزم بعدشم یه قاشق عرق نعنا میخورم قبل از پختنش هم شب تا صبح بذار خیس بمونه با یکم زردچوبه نفخش خوب گرفته بشه
بخور بعدش آب جوش و نبات و عرق نعنا بخور
من میخورم ولی سه چهار تا دونه لوبیا رو خوردم .پشتش هم عرق نعنا خوردم
بخور بره بابا فقط یه روز زودتر لوبیا رو بخیسون.. اگر تو زود پز بزاری که بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.