ازساعتی که بستری شدم تا زایمان ۳ساعت ولی از وقتی درداشروع شد تا زایمانم تقریبا۲۰ساعت
خواهرشوهرم بدون درد رفت با آمپول فشار، ۶ بستری شد ۱۲ زایید😁
برا من پسر اولم ۱ ظهر بستری شدم ۳ ساعت ونیم بعد به دنیا اومد
دردام از ساعت ۸ونیم صبح شروع شده بود موندم تو خونه بیشتر دردام و کشیدم بعد آخراش رفتم
بدون درد رفتم چون از تاریخ زایمان ۴ روز گذشته بود دیگ گفتن خطر مدفوع کردن هس بستریم کردن...۱۷ ساعت طول کشید🥲🥲
اولی ۲۴ساعت
چون بدون درد بستریم کردن
اینو نشستم تا دردم شروع شه
امیدوارم این یه ساعته باشه 🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.